Karvinský voříšek 2010

24.11.2010 21:10

19.9. 2010

Na tuhle neděli jsem se nechala ukecat kamarádkou Ádou, že pojedem soutěžit na Karvinskou voříškiádu. Nejprve se mi moc nechtělo, ale nakonec jsem kývla, koneckonců mám vořechů doma plno :o) Vyrazila jsem tedy s Meluzínkou a Bánší.

Soutěžících bylo hodně, skoro 40, a mimo "výstavního kruhu" se hodnotila i soutěž o psího šikulu. V téhle soutěži jsme moc nezářily, Banuška toho moc neumí... Meluzínka toho sice umí spoustu, ale proč by to měla předvádět a někde dělat šaškárny, že, celý den byla znechucená, kam jsem ji to zas vytáhla. Nakonec jsme ale pár kousků předvedly:

foto: Katka Doleželová

 

Ale protože Meluzínku nebylo moc vidět, nakonec jsem ji prostě posadila porotcům na stoleček a pár kousků jsme předvedly i tam... :oD

 

Meluzínka tak v soutěži "Pes šikula" vyhrála 5. místo... :o)

 

Jaké tedy bylo moje překvapení, když se vyhlašovalo první místo...

 

Meluzínka se stala Karvinským voříškem 2010!!!

Vyhledávání