Coursingový trénink Přerov 6.3. 2010

16.03.2010 22:49

Coursingový trénink na sněhu bez sněhu... zato s mrazivým větrem a slunečným dnem.

 

Velmi povedené běhání v Pavlovicích u Přerova, trať postavená v mírném kopečku leckterým lovcům zkrátila dech. Za studánky z jantaru běželi jako tradičně Lump a Bánší, a zcela nově, poprvé, i Berenika. Já jsem samozřejmě neodolala a pokud jsem nepouštěla psy, fotila jsem a fotila... Kdo má náladu a čas, nechť přijme pozvání do fotogalerie...

ČESKÝ PES V PAVLOVICÍCH - fotogalerie

 

 

V prvním běhu měl Lump za sparinga mladičkého ovčáka. Což o běh, tam si ještě kluci jen hlídali pozice. Ovšem ovčounkovo něžné vrknutí na killu Lump tentokrát opravdu nerozchodil, a tak jsem byla celkem vděčná za náhubky, co oba kluci měli. Jak se zdá, po letech běhání si začíná střapeček hlídat i jinak nekonfliktní mastodontík... nu což, budem lépe vybírat sparingy...

Foto: Matouš - Český pes

V druhém běhu Lump prohnal mladík saluky - tentokrát ještě neběžel naplno, kontroloval si neustále vzdálenost Lump-střapeček, ale přece jen to byl chrt, takže mastodontík musel pohnout docela důkladně kostrou, aby stačil.

   Foto: Matouš - Český pes                                                   Foto: Wami

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bánší si jako obvykle běhání zcela a naprosto užívala. První běh s ridgebackem, druhý s borderkou. Banulce je jedno, s kým se běží, hlavní je, ŽE se běží! :o) Vzhledem k neustálé sestpuné tendenci zdraví jejích zadních nožek doufám, že jí bude coursing přinášet radost ještě dlouhou dobu... :o)

Foto: Matouš  - Český pes

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ovšem nejvěší radost mi udělala Berunka. Nejprve jsem myslela, že vzhledem k jejímu štěňátkovskému věku zkusíme jen nějakou kraťoučkou rovinku a dost... To by to ovšem nesměla bý zmijka! Jak viděla, že střapec jede po zemi, vůbec nezaváhala a mastila si to za ním. Byla tak šikovná, že jsem jí nakonec nechala oběhnout celé štěněcí kolečko... a pak ještě jedno! :o)

 

Foto: Matouš  - Český pes

 

 

Vyhledávání